miercuri, 28 iulie 2010

*SPLENDOARE IN IARBA*

                                As vrea sa fiu eu
                                iarba aceea
                                deasupra careia
                                te opresti tu,
                                sa am ochi,
                                si sa fiu inalt,
                                si sa te ating,
                                si atingandu-te 
                                sa te mangai,
                                si managaindu-te
                                sa te fac sa inchizi ochii
                                si sa vrei sa mai stai...
                                as vrea sa fiu eu   
                                iarba aceea ,
                                sa am ochi...                                       

4 comentarii:

  1. free spirit, multumesc!
    ... daca n-am fi spirite libere, ce-am fi...???
    Libertatea aceasta ne poate face sa gasim splendoare 'si' in iarba... depinde de noi, cei ce ne-asezam in ea.
    Un gand frumos pt. tine.

    RăspundețiȘtergere