sâmbătă, 24 iulie 2010

*AM FOST*

                                 Am  fost  soare,
                                 am fost zloata,
                                 am fost urlet,
                                 am fost soapta,
                                 am fost lumina,
                                 am fost si umbra,
                                 amiaza senina
                                 ori noapte sumbra,
                                 am fost inceput,
                                 am fost si sfarsit,
                                 am fost si minus
                                 si plus infinit,
                                 am fost, am fost
                                 traire sfintita
                                 plina de rost,
                                 semeata stanca,
                                 genune adanca,
                                 doar moarte, doar moarte
                                 nu am fost inca...                      
                                                                                           ( Pentru Mirela)

5 comentarii:

  1. Multumesc criss!
    Multumesc Iulia!
    "Vizita" voastra aici este o mare bucurie pt. mine>. Va mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dor, superbe-ti sunt sentimentele expuse in cuvinte.

    Sa nu fii .... pentru nimeni si nimic,nici macar pentru Mirela

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana, multumesc!!!
    ... bineinteles, sunt de acord cu tine, numai ca... stii tu...
    FII BINECUVANTATA!!!!

    RăspundețiȘtergere