duminică, 20 mai 2012

simt că te apropii

Simt că te apropii
după reacţiile inimii,
când eşti departe
ea îşi vede de bătăile ei,
e calmă,
când începi să vii spre mine
se agită,
când eşti aproape
şi te văd
stă să-mi sară din piept,
cred că vrea să intre 
în pieptul tău.
Simt că te apropii
după cum respir,
când eşti departe
inspir şi expir normal,
când începi să vii spre mine
 respir sacadat,
când eşti aproape
şi te văd
simt că nu-mi mai ajunge aerul,
cred că presiunea lui creşte
şi mă ameţeşte.
Simt că te apropii
după cum îmi lăcrimează ochii,
când eşti departe
lacrimile curg şiroaie,
când începi să vii spre mine
curgerea lor se'nmoaie,
când eşti aproape
şi te văd
lacrimile mi se liniştesc
şi strălucesc,
cred că vor să-ţi sară diamante la gât.
Simt că te apropii
după cum mă simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu