joi, 19 august 2010

*COPAC*

   
                                Mai  mult  decat  orice
                                as fi vrut sa fiu copac,
                                     te-as fi primit
                               cu dragoste si incantare
                                     la umbra mea,
                           mi-as fi dat crengile la o parte
                                cand ai fi avut nevoie
                                  de mai mult soare,
                              mi-as fi indesit frunzisul
                                   cand as fi simtit
                                   ca ti-e prea cald;
                               ti-as fi alintat tristetile
                               cu mangaierea duioasa
                                   a ramurilor mele,
                               ti-as fi inzecit bucuriile
                                cernandu-mi in risipa
                                           florile
                                       deasupra ta;
                                    si tu m-ai fi iubit
                                 cum iubesti tu copacii,
                                   si n-ai mai fi plecat,
                                       sau plecand
                                       m-ai fi smuls
                              din radacini m-ai fi smuls
                                       si m-ai fi dus
                                          oriunde
                                         cu tine ...

2 comentarii: